domingo, 4 de decembro de 2016

Música, cine, literatura... e a polémica do Nobel.

Como xa sabedes que non son moito de wassaps, aproveito os deberes do club de profes para abrir unha entrada.
A min o Nobel a Dylan non me importa moito, a verdade. As letras de cancións son parte da poesía de toda a vida, e o meu nivel de inglés non me chega para valorar nin as de Dylan nin as de ninguén. Tampouco teño moi clara a relación entre premios e calidade, nin nesta ocasión nin en moitas outras, así que non entendo moi ben a que ben tanta polémica.

Total, que me puxen a facer os deberes e coa terceira canción que soou no Spotify cando puxen a Bob Dylan xa me decidín. Non podo escoitar esta canción sen que as imaxes iniciais de Watchmen veñan a miña cabeza. De feito, son incapaz de recordar como soaba esta canción antes de que a asociara a estas imaxes e tampouco podo imaxinar as imaxes con outra música. Pero teredes que recoñecer que o conxunto é precioso, non si?

Aproveito para recomendar o resto da peli. Tal vez vos pase como a mín, e a peli vos leve a descubrir a novela gráfica orixinal, Watchmen, unha obra de Alan Moore e Dave Gibbons que pode chegar a ser toda unha descuberta. 

Total, que me vou do tema. En canto aos deberes para o club, aquí vos deixo a letra con tradución da miña escolla. Decidide vós se é ou non é literatura de Nobel. 

Ningún comentario:

Publicar un comentario